OKRUCHY WSPOMNIEŃ - metrykalia

23 I 1783 rok parafia Jeziory (powiat grodzieński). Mój 3xpradziadek Aleksander CYPLA z Kotry żeni się z Barbarą OBUCHOWSZCZANKĄ (Obuchowska/Obuchowicz)...

Skrócony odpis aktu urodzenia mojego ojca - wydany w Polsce przez USC Olsztyn w dniu 14 VIII 1953 (w akcie błędnie zapisano nazwisko rodowe mojej babci: BOLCZYŃSKA, zamiast BYLCZYŃSKA - błąd ten naprawiono dopiero na początku lat 90-tych XX wieku)

Mikołaj CYPLA - akt zgony

akt urodzenia - Urszula TYKWIŃSKA (po mężu CYPLA)

Urszula TYKWIŃSKA (CYPLA) - odpis świadectwa chrztu

Urszula CYPLA zd. TYKWIŃSKA - akt zgonu

TYKWIŃSKI Mieczysław - akt zgonu 1983 rok

CYPLA Ewa zd. BYLCZYŃSKA - oryginał aktu zgonu z 1970 roku

CYPLA Ewa zd. BYLCZYŃSKA - akt zgonu z 1970 roku (wypis)

TYKWIŃSKI Franciszek Aniela zd. SOCZYŃSKA (moi prapradziadkowie) - akt ślubu Nr 1/1865, Karlinka, parafia Sochocin

TYKWIŃSKI Władysław (mój pradziadek) - akt urodzenia/chrztu Nr 55/1868, Prusinowice, parafia Klukowo

TYKWIŃSKA Eleonora zd. REMBIEWSKA (moja prababcia) - akt chrztu/urodzenia Nr 98/1863, Cichawy, parafia Klukowo

NAWROCKI Stanisław (ojciec pierwszej żony mojego pradziadka Władysława TYKWIŃSKIEGO) - akt urodzenia/chrztu, Jabłkowo, parafia Kramsk

TYKWIŃSKI Mieczysław - oryginał aktu urodzenia/chrztu z 1906 roku, Warszawa, parafia św. Barbary

TYKWIŃSKI Mieczysław - odpis aktu urodzenia/chrztu z 1906 roku, Warszawa, parafia św. Barbary 1924 rok

TYKWIŃSKA Jadwiga zd. NAWROCKA (pierwsza żona mojego pradziadka) - akt zgonu Nr 688/1897 Warszawa, parafia św. Andrzeja

TYKWIŃSKI Czesław Apoloniusz (rodzony brat mojego dziadka Mieczysława) - oryginał aktu urodzenia/chrztu Nr 959/1900, Warszawa, parafia św. Barbary

TYKWIŃSKI Czesław Apoloniusz (rodzony brat mojego dziadka Mieczysława) - akt ślubu Nr 383/1920 z Stanisławą zd. UMIASTOWSKA, Warszawa, parafia św. Stanisława BM na Woli

TYKWIŃSKA Lucyna (rodzona siostra mojego dziadka Mieczysława) - akt urodzenia/chrztu Nr 1752/1904 Warszawa, parafia św. Barbary

TYKWIŃSKI Zygmunt Stanisław (przyrodni brat mojego dziadka Mieczysława) - odpis z 1923 roku aktu urodzenia/chrztu Nr 718/1896 (str.1), Warszawa, parafia św. Stanisława BM na Woli

TYKWIŃSKI Zygmunt Stanisław (przyrodni brat mojego dziadka Mieczysława) - odpis z 1923 roku aktu urodzenia/chrztu Nr 718/1896 (str.2), Warszawa, parafia św. Stanisława BM na Woli

TYKWIŃSKI Konstanty (rodzony brat mojego pradziadka Władysława) - akt urodzin/chrztu Nr 41/1866 Karlinka, parafia Sochocin

TYKWIŃŚKA Aniela zd. SOCZYŃSKA (moja praprababcia macierzysta) - akt urodzenia Nr 44/1838 Wojtkowa Wieś, parafia Kraszewo

TYKWIŃSKA Aniela zd. SOCZYŃSKA (moja praprababcia macierzysta) - akt zgonu Nr 312/1917 Warszawa, parafia św. Stanisława BM na Woli. W akcie błędy - Kajetan to nie ojciec Anieli, tylko dziadek; nie urodziła się w "Kleszewo", tylko w parafii Kraszewo (Wojtkowa Wieś)

W albumie tym będą gromadzone akty metrykalne dotyczące moich bezpośrednich przodków, a także inncyh krewnych i skoligaconych.